loading...
بزرگ ترین سایت پرورش پرندگان اصیل-لاری _ lary aseel
admin بازدید : 5323 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (18)

این جوجه رو آقای آتشبار از تبریز  فرستادن.

پدرش کور همدان یا همون کور اوغلی است .

فروخته شد به آقا مهدی از بم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/07/03 و 9:33 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا ویز گی ی خروس سندی میشه بگید
پاسخ : انشاا... به زودی یک پست کامل رو بهش اختصاص میدم

این نظر توسط خخخخخ در تاریخ 1393/10/13 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

عالیه
به منم سربزن خوشحال میشم دادا

این نظر توسط خخخخخ در تاریخ 1393/10/02 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا خروسای خوبی داری خوشحال میشم به وب منم یه سری بزنی

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/01/07 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

خدایی منظور بدی نداشتم داود جان.
بحث سر اون خروس نیست ک بحث کسو بود ک پسر فهمیده ای هستی دمت گرم
پاسخ : نوکرتم داداش.
نه بابا منم ناراحت نشدم
آقای داداش...

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/01/07 و 1:29 دقیقه ارسال شده است

نظر مارو تایید نمیکنی دیگه
پاسخ : سلام داداش. شرمنده پاک شد به جا اینکه تایید کنم....
خواستی دوباره نظرو بنویس..... داداش حرف شما کاملا درست بود.... و من هم میدونستم... ولی شما بگو داداش خروسی که 10-11 ماه سن داشت و کسو نخورده بود حتی یک پا چطور میشود خرید و یا نظر داد در موردش...کسو 12 ماهه واسه جوجه های بلند هست 5به بالا. ولی خروس های تا 4رو تو 9ماهگی یک کسو خیلی نرم می کنند و میزارن جوجه کهنه بشه ولی جوجه های بلد رو تازه از 12-14 ماهگی شروع به کسو می کنند...

این نظر توسط روح الله در تاریخ 1391/12/29 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

sallam davood jan tedadi az jojeharoo mikham befrosham mikhay biya bebin . ba man dar tamas bash dadash شکلک
پاسخ : سلام. شرمنده به مولا. چشم حتما تماس میگیرم

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1391/12/25 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.... من خودم از بچه های کوراوغلی دارم خوب جواب میده... به وبم سر بزنی میبینی...
پاسخ : سلام داداش.....من هم یک جفت دارم فعلا ازش... ولی سن خروسش به کسو نمی خوره تا ببینم چی هستن......آدرسو اشتباه دادی....

این نظر توسط سلیمات اسدی در تاریخ 1391/11/13 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام بخاطر سرو صدای خروس آهن رو داغ کردم زدم به گلوی خروس حالا دو روزه که گلوش زخم شده وبوی بدی میدهد چه دارویی بزنم خوب بشهشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز. با کمال احترام فراوان تاسف خودم رو در این مورد بیان می کنم.
ما انسان هستیم. دارای درک و شعور و احساس. همین ویژگی هاست که مارو اشرف مخلوقات خداوند قرار داده. دیده میشه بعضی از دوستداران سگ هم این عمل را انجام میدهند و با عمل جراحی حنجره حیوان بدبخت صدای خدا دادی اون رو میگیرند. گذشته از همه ی این ها خوب حیوانتان را عوض می کردید نه آهن داغ؟!!!!!!
نمی دونم تا حالا این کارو انجام داده اید یا به چشم دیدین...... اصلا این کار درست نیست.
خوب حالا کاری که شده... نمیدونم چی بزنید به زخمش آخه داخل گلو هست دیگه.... ولی قرص و آمپول خشک کننده توصیه می کنم. کپسول آموکسیسیلین 500 انسانی باز کنید و در دهانش برزید و یا آمپول خشک کننده حیوانی زده شود.

این نظر توسط رحیم در تاریخ 1391/11/10 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش. میشه بگید این جوجه واستون چند در اومده؟ میشه واسه منم تهیه کنید؟ با تشکر.
پاسخ : سلام. همراه خواهرش گرفتم. واسه من زیاد در اومد.
شما هم واسه خرید از این نسل به آقا حبیب زنگ بزنید... یا حق

این نظر توسط رحیم در تاریخ 1391/11/10 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی دادا. ماشالله خروس های خوبی داری. قیمت این جوجه چقدره؟ موفق باشی.
پاسخ : سلام آقا رحیم . خیلی ممنون. شرمنده فروشی نیست


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
.
درباره ما
داوود هستم,ساکن زاهدان و هدف از ایجاد این وب آشنایی با دوستان است. شماره تماس بنده : 09307030027 دوستان به پیامک پاسخ نمیدهم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با جنگاندن این حیوان اصیل موافق هستید (با اینکه حرام است)؟
    این وبسایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    حرف حق
    میدان زدن یک خروس دلیلی بر با اصالت بودن آن نیست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 431
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1176
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 596
  • بازدید ماه : 1,409
  • بازدید سال : 8,964
  • بازدید کلی : 1,091,514