loading...
بزرگ ترین سایت پرورش پرندگان اصیل-لاری _ lary aseel
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1395/04/03 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت خوبی بود اگه میشه در مورد جوجه های یک ماهه هم یک نوضیحی در مورد نر ماده بودنشون بدید مممنون
پاسخ : سلام خواهش میکنم.بله حتما

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/03/23 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام قیمت جوجه لاری چند قصد خرید دارم شماره 09389419335
پاسخ : سلام دوست عزیز
اگر تمایل به خرید دارید تماس بگیرید
09307030027

این نظر توسط حامد در تاریخ 1391/09/19 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

سلام اطلاعات خوبی بود ولی اگر موارد مربوط به شناخت لاری رو به صورت مصور هم نشون میدادید بهتر بود ولی روی هم رفته خوب بود راستی من اطلاعاتی در رابطه با نسلهای مختلف لاری میخوام اگه ممکنه منبعی یا سایتی معرفی کنید تا منم مثل شما دوستان عشقباز شناخت کافی رو به دست بیارم باز هم ممنون شکلک
پاسخ : سلام خیلی ممنون،باعث شادمانی من هست اگه مطالب مورد پسند واقع شده.
در مورد منابع باید بگم که متاسفانه یک منبع اطلاعاتی قوی وجود نداره اما من و سایر دوستان در تلاش هستیم تا بتونیم این مهم رو گردآوری و در اختیار سایر دوستان قرار بدیم.

این نظر توسط پرورش طیور معما در تاریخ 1391/09/08 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه را داره ما رو لینک کن
مهندس برچلویی

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1391/09/01 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

درود اقا داوود.مرسی از اینکه سر زدین.شما هم حیوونای خوبی دارین انشاالله خیرشو ببینی
.با افتخار لینک شدینشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی ممنون آقا سیاوش

این نظر توسط سعید از بیجار در تاریخ 1391/08/30 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا داوود، پس چرا بارهای قبل نگفتی که وبسایت داری،واقعاً دست خوش داری وبسایتت خیلی خوبه این موضوع هم خیلی به دردم خورد ممنون ،در ضمن شما هم لینک شدید .شکلک
پاسخ : سلام آقا سعید
شرمنده فراموش کرده بودم. مهم باب آشنای بود که شکر خدا حاصل شد

این نظر توسط حسین بروجردی در تاریخ 1391/08/30 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

داود جان سلام خیلی خوشحال شدم از سایت زیبات در مورد عکس بال جوجه یک نکته کوچک اینکه پر مرغ زیرو روش یک اندازه است ولی خروس یک از ان یکی بلند تر است .
شما نیزبا افتخار لینک شدیددر زمن در صورت تمایل لینک من را در پیوند ها بگزارید.
پاسخ : درود استاد. وب شما خیلی وقته که لینک شده(لینک های سمت چپ)
راستی ممنون از توضیحات.

این نظر توسط احمدتوکلی در تاریخ 1391/08/30 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

داوودجان دود
حیونای شما هم عالین

ممنون از اینکه به وبلاگ خودت سرزدی.
شماهم لینک شدید دوست من
موفق باشیشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سیروان در تاریخ 1391/08/29 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

سلام داش امیدوارم خوب و خوش باشی
ممنونم بهم سر زدی لینکت عوض شد
ماشا.. حیون های خوبی داری خیرشو ببری شکلک
پاسخ : سلام داداش،ممنون و همچنین

این نظر توسط morteza در تاریخ 1348/10/11 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

جالب بوووووووووود


کد امنیتی رفرش
.
درباره ما
داوود هستم,ساکن زاهدان و هدف از ایجاد این وب آشنایی با دوستان است. شماره تماس بنده : 09307030027 دوستان به پیامک پاسخ نمیدهم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با جنگاندن این حیوان اصیل موافق هستید (با اینکه حرام است)؟
    این وبسایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    حرف حق
    میدان زدن یک خروس دلیلی بر با اصالت بودن آن نیست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 431
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1176
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 8,713
  • بازدید کلی : 1,091,263